Stukat foten...

Imorse körde vi olika idrotter på förmiddagen, super kul!:-D vi körde sittande volleyboll, innebandy fast vi häll klubban utan armar (kan typ inte förklara hur), fotboll på ett ben och basket med en hand. 
Tyvärr stukade jag foten i en närkamp på fotbollen... Trodde inte det var så farligt så försökte springa bort det så struntade alltså i att linda... Detta har gjort att foten är svullen ända ut i tårna, jag kan knappt stödja på den och än mindre gå... Som tur är finns det kryckor att låna! Jag hade ont men inte jätte ont när det hände men det har blivit värre och värre under dagen!:-( 
Som tur är så är Matilda så snäll så hon skjutsade mig till Tyresö (då jag inte kan bromsa och gasa) så jag kunde gå till tandläkaren och träningen:-)
Nu ska jag sova och hoppas på att foten är tillräckligt bra imorgon! Måste upp och rehaba för ryggen, eller iaf det jag kan;-) 
Godnatt!









Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0