Dagen!

Idag har jag haft en väldigt skön dag! Först sovmorgon, sen löpteknik, efter det anatomi och massage som gjorde väldigt ont men jag lärde mig mycket och det var bra för ryggen tror jag trotts att det gjorde väldigt ont... Jag fick vara med Ullis som är sjukgymnast och alltså kan en massa om massage redan så lärde mig en hel del och vet att hon kan och inte gjorde fel med disken och så;-)
Efter middagen spelade vi fotboll och handboll i 60 min och sen körde jag ben på gymmet i drygt 60 min. Så skönt att få gymma ordentligt!:-D länge sen sist!
Nu ligger jag på spikmattan och ska snart släcka lampan för att få lite sömn.
Imorgon uppstigning 06.30 för rehab:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0