En underbar dag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag!
Började i gymmet, där det inte gick så bra, va omotiverad och typ deppig (vet ej varför...) så då tog jag en promenad på 6 km (drygt 60 min) och ringde Faster Bibbi (min gammelfaster). Hon är en härlig gammal dam som alltid får mig på bra humör!:-D när jag blir gammal vill jag bli som hon! Vi pratade i över 30 min om allt möjligt! Super skönt att vara själv ett tag och bara släppa allt och skratta tsm med Bibbi:-D
Efter det åkte jag in till Nacka Forum där jag träffade bästa Jessica! Vi fikade, shoppade och hade det super bra! Fick med mig presenter och nya temuggar hem. 
Dagen avslutades med mys framför TV tillsammans med Anna, Fanny, Kim och så David och Alex en stund:-)
Nu ska jag sova, så godnatt!
Bilderna är från promenaden.















 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0