Fyra pass på en dag!

Nu kan man helt klart säga att jag är trött! Idag har jag tränat fem pass. Började med rehab, sen MAQ. Efter det va det Ruffie, lite crossfit inspirerat men mycket roligare! Jobbade mycket två och två med lite kampsport inblandat. SUPER KUL!:-D Sen avslutade vi dagen med Yoga vilket va jobbigt och riktigt tråkigt! Inget för mig!
Efter denna dag åkte jag till träningen som vanligt. Men på vägen dit va jag med om min första viltolycka... Kim i min klass hade precis kört på ett rådjur när jag såg henne längs vägen och jag stannade för att hjälpa till. Det va jätte jobbigt för rådjuret låg och led mitt på vägen och skrek:-( Sen stannade fler bilar och hjälpte till som drog av rådjuret och slog ihjäl det, riktigt otäckt!:'-( Sen efter ett bra tag kom viltvårdaren och tog hand om det och jag kunde åka vidare. Fullföljde träningen trotts denna händelse och va ritning rädd när jag åkte hem från Tyresö!
Nu ska jag försöka få lite sömn då vi ska simma imorgon bitti:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0