Gårdagen!

Orkade inte blogga igår...
Men igår hade jag min spinningredovisning:-) det va kul och det gick bra! Fast får inte veta om jag är godkänd förrän torsdag...
Efter den var jag helt slut så lektionerna på eftermiddagen gick sådär:-/
Sen åkte jag som vanligt till Tyresö och den träningen gick också sådär, mycket på grund av att jag inte var så pigg och delade inte med mig av energi till spelarna. Men det gick inte jätte dåligt!
Stannade kvar lite extra i Tyresö för att kolla första halvleken 00:orna spelade mot Haninge. Så var hemma runt 21 och då va det mat och så som gällde därför somnade jag inte förrän 22.30 typ... Lite trött idag men inte överdrivet;) nu ska jag gå ner på gymmet och köra lite kondition på crosstrainern:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0