Godmorgon!

Godmorgon världen!
Vaknade upp idag men mindre smärta än igår i ryggen men mer än jag brukar... Vet inte om jag går runt och omedvetet känner efter på grund av smärtan igår men tror inte det. Försöket ignorera smärtan så kanske den försvinner!
Blir så irriterad över detta! Jag sköter min rehab, tränar bara sånt jag får där jag inte belastar lännryggen och ändå får jag ondare! Känns så himla orättvist! Då känns det som att jag lika gärna kan shita i allt och inte sköta mig för då får jag liksom lika ont. Jag ska absolut inte ge upp men motivationen saknas just nu!:-(



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0