Ingen simning tyvärr...

Det blev ingen simning idag tyvärr... Simhallen var full av barn och simhallen hade massor av hinderbanor och sånt i vattnet. Så vi tog en roadtrip till Tyresö istället jag och Matilda:) mysigt värre! Först somariumet och sen Gymade vi med 98:orna i Tyresö handboll som va sjukt imponerade av Matildas styrka! Dom är inte ensamma om det;-)
Sen bytte jag och mamma bil eftersom jag ska åka till skogarna imorgon, hem till Sara och då ville vi ha den stora bilen. Skriver mer om den resan imorgon;-) Annars har jag bara tagit det lugnt och packat ikväll. Avslutat med 1 timme på spikmattan, så skönt! Och nu ska jag sova. Simning imorgon bitti eftersom vi inte kunde simma idag;-)
En annan sak, såg att man inte kan se videon jag la upp tyvärr...:-( kan inte göra något åt det men ska kolla med Simon imorgon om det går att lösa:-)
Godnatt!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0