Match mot Bolton

Glömde blogga igår men spenderade dagen med Sara i Nacka Forum och shoppade lite nya träningskläder då Inter sport hade massor av rea:-)
Sen gymmade jag lite snabbt innan jag gick och la mig väldigt tidigt! Uppstigning inatt vid 00.30 då jag skulle åka och hämta Matilda på centralen 01.30 och ville ha god tid på mig eftersom det var halt och mycket djur på vägarna. Snälla Tobbe följde med för att hålla mig sällskap:-)
Kom hem 02.15 och gick och la mig igen. 
Uppstigning 08.00 imorse för att ha hela förmiddagen med MAQ och sen fysiologi.
Efter skolan va det match med 01:orna mot Bolton i Farsta. Hade ett riktigt bra lag med mig men ingen presterade idag! Så irriterande! Ingen jobbade i försvaret, sprang hem eller tog ansvar. Det resulterade i en jobbig försluts med typ 5 bollar och vi gjorde typ bara 9-10 mål på hela matchen! Riktigt jobbigt för man vet inte vad man ska göra som coach...
Men tror bara det är en fas vi måste gå igenom och serien har precis börjat... Allt kan hända!;-)
Lite gym med rehab och ben på detta också! Riktigt bra och skönt pass!:-D
Nu sova!





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0