Mysig kväll!

Efter middagen spelade vi med andra ord, super kul! 
Sen drog jag över till Matilda och Grundstugan och hängde där. Super mys! 
Det är så roligt för jag och Matilda har bara känt varandra i typ 1 månad för det tog ett tag innan vi började prata;-) men det känns som vi varit kompisar hela livet. Vi tänker exakt likadant vilket man märker ofta haha! 
Tobbe kom över och bakade kladdkaka med oss, den såg super god ut men eftersom jag håller mig borta från sånt fram till jul så kunde jag inte smaka:-/
Nu ska jag sova snart, måste bara ligga på spikmattan ett tag för idag har kroppen känns som en gammal kärring! Trött och smärta;-) börjar dessutom få väldigt mycket känningar i min hälsena. Det har kommit smygandes sen i torsdags och nu har jag riktigt ont stundtals... Inte kunnat gå ordentligt idag och den pulserar och är jätte spänd. Har haft inflammation i den förut och vill inte ha det igen för denna vecka är det sjukt mycket och rolig träning i skolan!:-D så antar att det bara är att bita ihop;-)
Nu laddar vi för sista veckan innan höstlovet!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0