Uppdatering!

Nu sitter jag hemma själv på skolan för alla andra i huset är på väg för att kolla på Idol. Jag köpte ingen biljett för min pappa fyller 50 idag. Men vi ska fira honom nästa helg så kunde följt med men valde att inte göra det då jag har lovat att ta gymmet ikväll och måste fixa en del ikväll. Tvätta, plugga, träna och laga lunch till imorgon. Så skönt att vara hemma och ta det lite lugnt:-)

Jag har inte bloggat om det men någon har bott i vår källare! Jätte läskigt! Det måste vara så att vaktmästaren glömt låsa någon dag så hen har tagit sig in i sovrummet vi har där nere och öppnat fönstret som hen sen krypit in och ut i. Riktigt obehagligt! Vi va där nere och kollade förut och det står ett av våra vattenglas och toapapper vid sägen så hen har alltså varit uppe i vårt hus! 
Men skolan har tagit detta allvarligt, byt lås och så där så hoppas inte detta händer igen! Super läskigt!!

Igår var det som vanligt träning med 01 som gick väldigt bra:-D 

Nu har ni fått lite uppdatering;-)
Nu ska jag strax sätta ingång med tvätten:-) ni får en gammal bild från förra veckan när vi hade manuell stretch.




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0