Orkade inte blogga igår...

Orkade inte blogga igår för det va så mycket som hände när jag kom hem.
Träningen med 01:orna gick super bra! Dom skötte sig utmärkt och dom presterade på topp!:-D
Efter träningen åker jag tillbaka och möts av ett gäng tjejer som är rädda för det har spökat på riktigt men orkar inte skriva om det nu;-)
Sen hade vi spindeljakt för vi hittade en JÄTTE ÄCKLIG spindel med en kropp som två 5:or! Fatta att det är stort!!! Dock tappade vi bort den så vi dödade den inte... Så nu går vi på helspänn om den ska dyka upp igen:-/
Nu ska jag klä på mig! Tömma bilen och sen ska vi åka till Ikea:-D
Bilderna är från paddlingen igår och min och Saras promenad imorse:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0