Sammanfattning av Hajken

Igår var jag så trött så jag orkade inte blogga... 
Hajken var i det stora hela väldigt mysigt och jag hade kul. Men samtidigt tycker jag det är äckligt och omständligt att bo i skogen så där. Man blir så smutsig och det va väldigt hårt att sova;-) men jag är glad att jag följde med:-)
När vi kom tillbaka till skolan duschade jag längeeeee innan det va dags för möte med min spinninggrupp innan det va lektion:-) på kvällen va det filmkväll med Ida för alla andra va i Aulan och kollade på skräck. 
Bifogar en del bilder, resten orkar jag inte lägga upp;-)












Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0