En bra dag!

Skulle publicerats igår kväll...
Idag startade jag dagen med kondition och rehab på gymmet:-)
Sen blev det skolan där vi hade lektion ute i solen och avslutade dagen med ett "small group" pass med Jonas lisianen (stav?) där vi jobbade snabbhet, spänst och koordination. Hur kul som helst!!!:-D
Sen iväg till Tyresö och körde liknande Fys med 01:orna och sen handboll. Gick bra idag:-D
Avslutade denna kväll med 4 km promenad med Matilda, en fantastisk dag helt enkelt!:-D
Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska sova. Imorgon uppstigning 06.15, ingen simning imorgon för jag måste öva på mitt gympa pass som jag ska hålla för 01:orna imorgon. Tar igen simningen i Turkiet;-)













Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0