En bra träningsdag!

Idag har varit en väldigt bra träningsdag! Löpningen imorse gick i och för sig inte så bra på grund av trött kropp och ond rygg...
Rehab passet gick sjukt bra!:-D har börjat se det som styrketräning istället för rehab så jag tar i mer och det är roligare. Idag flåsade och svettades jag under passet vilket aldrig händer annars;-)
Sista passet gick också väldigt bra! Cyklade till och från gymmet (totalt ca 8 km) och så blev det 4 km löpning och styrka på gymmet. Löpningen gick åt helvete! Hade noll motivation och en rygg som gjorde riktigt ont. Däremot fick styrkan riktigt bra! Hittat 4 övningar nu som inte gör ont! Knäböj (med sonkband) med pilatesboll bakom ryggen, Armhävningar med TRX, bål/ axelträning med TRX och smal rodd med TRX. Det sköna är att detta är 4 relativt tunga övningar så man måste pressa sig lite:-D är nämligen det jag saknat mest senaste tiden;-)
Men nu är jag jätte trött och ska sova! Godnatt!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0