Helt slut!

Nu är det en trött tjej som skriver! Är helt slut i både kropp och huvud;-) 
Idag har jag tränat 4 pass, löpning imorse som gick väldigt bra! Sen simning, gym med mamma och promenad med Magneten.
Det var jätte kul att gymma då jag fick testa lite styrka med egen kroppsvikt idag. Tyvärr gick det sämre än väntat... Smärtan kom ganska snabbt:-/ men det var härligt att få köra lite grann!
Promenaden med Hanna var jätte rolig! Så underbart att träffa henne igen! Vi va ute i nästan 80 min:-)
Avslutar kvällen med syrran och mamma framför TV men ska snart sova. Imorgon ska jag till sjukgymnasten så uppstigning 07.45.





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0