J*vla rygg!

Idag är min rygg kaos! Efter gympan igår kände jag knappt av den! Var hur överlycklig som helst av att ryggen verkade må bra. Skit fick jag för det imorse! Vaknade upp med en del smärta i högre delen av ryggen. Blev lite värre under rehab så tog det lugnt. 
Då det var löpning första passet i terräng tänkte jag testa och försöka få ryggen varm. Varje steg kändes det som att någon högg mig med kniv men jag var dum nog att inte ge upp...
Rätt som det var när jag skulle parera för en pinne så var jag tvungen att ta ett lite större steg och ryggen bröt ihop. Det gjorde fruktansvärt ont! Jag fick avbryta:-( nu har jag fruktansvärt ont fortfarande och minsta rörelse så känns det som någon hugger mig:-( 
Tur att det bara är 20 min kvar av skolan!







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0