Mixed cup dag 2

Skulle publicerats igår kväll...
Imorse träffades vi i Sollentuna vid 11, en riktig sovmorgon!

Kvartsfinalen började 12.15 mot Bålsta. Det tuffaste motståndet vi kunde få i cupen! Bålsta hade en riktigt duktig tjej som gjorde många mål! Vi slarvade mycket framåt och missade mycket skott! I halvlek stod det 12-3 till Bålsta och jag trodde det var kört! Vi bytte lite taktik och gick upp högre på de spelare som faktiskt kunde spela. Vi stoppade dom bakåt och började äntligen sätta skotten! Matchen slutade 18-15 till oss! 

Nästa match va semi, en match vi borde vinna. Vi hade ett bra försvar men Spånga var riktigt starka på vänster sida med två riktigt stora och duktiga tjejer! Tyvärr var mina tjejer lite för små och där blev det mycket mål... Framåt var vi alldeles för egoistiska och tog fel lägen väldigt mycket. Ändå lyckades vi hålla jämn tag med Spånga trotts att dom fick dubbla poäng på alla mål då tjejer gjorde dom och vi fick enkla för att killarna gjorde våra. Matchen slutade 15-15 (tror jag) och det blev Sudden. Vi tog bollen i uppkastet men missar vårt skott i anfall. Vi har en utvisning hela Sudden... Så tyvärr kommer Bålsta förbi på kanten ännu en gång och sätter bollen och vår resa tog slut.
Tråkigt! Men jag och spelarna har haft riktigt kul den här helgen!:-D ett riktigt skönt gäng har jag fått coacha med mycket skratt och skoj! Jätte kul:-D

Nu är jag tillbaka på Lillsved och ligger äntligen på min spikmatta igen! Så inatt kommer jag sova gott;-)






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0