Påskafton

Då vi bojkottade idén med påskmaten så blev det ingen sådan idag (vilket jag är glad över! Är inte så gott). Istället åt vi lamm och råstekt potatis till middag, super gott! Däremot behöll vi så klart påskägget och vårt innehåller (eller innehöll) 3.5 kg godis!

Jag och syrran hann gymma idag också:-D det gick jätte bra och det var riktigt roligt att hon va med! Det blev 5 km på crosstrainern och så den styrkan jag får göra.

Vi avslutade påskafton med att gå in till våra grabbar Hasse, Elisabeth och Daniel och umgicks med dom. Riktigt trevligt;-)
Hoppas ni också haft en bra påskafton! Nu är det dags för mig att sova, godnatt!








Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0