PÅSKLOV!

Jag vet att jag börjar blir riktigt dålig på att blogga! Men jag har så mycket att göra så när jag lägger mig i sängen på kvällen så orkar jag inte;-) 
Nu har vi fått påsklov i alla fall så är hemma i Tyresö. Här kommer en summering av veckan:
Måndag- Startade veckan med ett väldigt positivt besök hos min sjukgymnast. De verkar som att kroppen reagerar lite grann på den nya behandlingen i alla fall!:-D sen iväg till skolan där vi hade tyngdlyftning hela förmiddagen med tema Ryck. Jag får ju inte styrketräna så jag fick bara vara med och se för att lära mig. Ganska deprimerande att sitta på sidan när mina klasskamrater gör det jag älskar. Men jag höll emot frestelsen att testa och lärde mig en hel del på sidan!
Sen på kvällen var det vatten Fys med 01:orna då hallen var upptagen. Det var riktigt kul! Vi körde lite vattengympa, intervaller och stafetter. Sen avslutade vi med 45 min fri lek och då passade jag på att simma lite;-)

Tisdag- startade dagen med simning, sen i skolan var det tyngdlyftning hela eftermiddagen med tema stöt och då var det ännu jobbigare att bara titta på! Styrketräning, och framförallt stöt är något jag verkligen gillar!
På kvällen åkte jag och kollade på en kvalmatch mellan GUIF och GT. I GUIF spelar ju Sandra (nummer 22 på bilderna) en kompis så därför ville jag se matchen. GUIF vann med 1 boll efter ett ganska slarvigt spel. Men det viktigaste var att dom vann!

Onsdag- startade även denna dag med simning.
Sen på eftermiddagen var det Gravidträning i skolan. En föreläsning där vi lärde oss om träning för gravida. Väldigt intressant och bra föreläsning!
På kvällen satt jag och Matilda med vår hemtenta i Anatomi från 17.30-21.00... Vi kämpade på riktigt bra och blev klara! Så skönt! Nu får man bara hoppas på att man blir godkänd också;-)

Torsdag- startade den sista dagen innan påsklov med ännu lite mer simning eftersom det är den bästa träningen för mig just nu;-) sen i skolan var det tema doping hela förmiddagen med en föreläsning som mestadels var väldigt intressant men den var riktad mer mot idrott och då mycket doping. Jag hade hellre pratat mer om kosttillskott.
Hade resurs tid så då passade jag på att springa och köra rehab.
Sen var det 01 på kvällen och den träningen gick helt ok. Efter den följde Matilda med mig hem och fick se hur jag bor, mysigt! Sen skjutsade vi henne till centralen vid 22.

Så det har varit min vecka. Nu ska jag göra mig i ordning innan jag tänkte åka och simma. 5e gången den här veckan. Lite mycket kanske men det är skönt att simma för det är jobbigt men skonsamt för ryggen:-)













Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0