Summering

Vet att jag inte bloggat på hela veckan men har varit så mycket nu att jag varken haft tid eller lust.
Men här kommer en summering och massor av bilder:-)

Vattenutbildningen vi gick med skolan pågick 09.00-15.00 mån, tis och ons. Det var väldigt kul! Vi hade minst 2 vattenpass och 2 teori per dag:-) så intensivt men jag har lärt mig väldigt mycket! Bra för både rygg och knän att träna så mycket i vattnet:-)
I onsdags var vi några som avslutade vattenutbildningen med att gå ut och Bowla och äta middag på stan, det var riktigt kul faktiskt!:-D

Resten av veckan har vi haft vanliga lektioner. Mycket PT och Praktiskt hälsoarbete. Redovisade äntligen PH projektet. Gick inte så bra men det va inte värsta grejen heller. Men nu är den äntligen klar! 

Handbollsmässigt har det varit en bra vecka! I måndags coachade jag en träningsmatch mot Årsta. Det var väldigt kul för många tjejer kom loss och vågade väldigt mycket! Kul att se!
I tisdags gick min egna träning bra! Tyvärr så har jag töjt ut menisken (stav?) i höger knä så det är lite läskigt att spela handboll med alla snabba vändningar. Men lite tejp löser allt;-)
Träningen i torsdags med 01 var väldigt rolig! Mycket skratt och fina prestationer!:-D däremot gick det inge bra igår då vi kvalade till slutspelet mot Spårvägen. Lagen var jämna men för många av mina tjejer var inte där och då, utan hade tankarna på annat och jag saknade en hel del glädje. Så blev stor förlust med 17-7... Men man lär sig av sina misstag:-) vi har MÅNGA år på oss att spela slutspel!

Idag hade jag räknat med att spea kvarten med Nacka i slutspelet mot AIK. Men AIK lämnade WO så vi har semi kl 17.30 ikväll. Blir mitt sista slutspel eftersom jag blir för gammal sen;-)
Så efter en grymt härlig vår promenad i det fina vädret med Ayla sitter jag på väg in till bussen för att möta upp VT och äta lunch med henne:-) mysigt!

















Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0