Träning och stan

Sitter på bussen på väg hem mot stan. Fikade med Sonja, länge sen vi sågs så det var väldigt trevligt att träffa henne igen:-D

Innan det hade jag ju mix träning med tjejerna och killarna. Jag observerade mest hur dom jobbade tsm och hur det såg ut spelmässigt. Kan väll säga att det var "läskigt" att försvara idag men dom hade kul och det var det viktigaste:-) Tror det kommer gå bra för oss i cupen! Vi skulle behöva träna en eller två ggr till bara men sen funkar det nog!:-)
Nu ska jag hem, ska möta upp mamma och handla lite och sen ska jag försöka ta mig förbi gymmet och solariet idag också(y)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0