Vattengympainstruktör!

Idag blev jag godkänd på redovisningen och är alltså vattengympa instruktör! Jippi!:-D det är riktigt kul att leda vattengympa!

Idag har vi alltså kört 3 vattenpass, det kändes i kroppen kan man säga!;-)

Vi slutade runt 14.00 och då åkte jag hem, packade allt och sen ut till LILLSVED igen!:-D JIPPI!
Är jätte skönt att vara här igen, för en gångs skull är jag taggad på skolan, skönt!:-)

Väl här har jag pluggat en del och när jag var klar med plugget runt 21.00 så skyndade jag mig till gymmet, rehabade lite snabbt och sen hem igen, ville rehaba nu för att kunna spinna imorgon bitti;-). Nu har jag bäddat rent sängen och ligger här och varvar ner innan jag ska sova.
Godnatt!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0