C8 dag 1 igen

Idag var det C8 vecka två start och denna veckan är vi ca 200 barn istället för 40, lite mer att göra;-) Däremot är vi i olika hallar med olika åldrar. Jag är i Skuru hallen och har F och P 07-05, till största delen 05:or. Lite jobbigare än förra veckan så klart då små barn kräver mer uppmärksamhet och denna veckan har jag några som är dåliga på att lyssna också. Men det finns väldigt mycket charm att ha små barn också:-D
 
Efter C8 tog jag med Ayla på en löptur. Det gick väldigt bra! Vi hade högt temp och trotts stora känningar i knät så kännde jag inte av ryggen så mycket:-D 
 
Efter matlagning och möte med PT kund så hoppade jag i vår nya pool, det var iskallt! Men skönt.... Eller....
 
Nu sitter jag i soffan med syrran så ska fortsätt umgås med henne:-)
 
 
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0