C8 dag två

Idag har det varit en väldigt bra dag på C8! Ungarna lyssnade mer idag och framförallt var dom tryggare i gruppen och vågade visa glädje:-D

Vi körde ett boxfyspass med kakans brorsa Måns och två handbollspass. Ett med Kristin och ett med Linnèa, båda från Skurus damer:-)
Barnen slet hårt trotts träningsvärk och trötta kroppar! Vi hann med 1 timme bad också;-) tror dom sover gott inatt;-)

Sen på kvällen så simmade jag, ortoligt skönt att simma! Dock var huvudet väldigt trött och jag hade svårt att koncentrera mig men det blev 1 km i alla fall:-) skönt att avlasta ryggen lite!
Sen tog jag en promenad med Ayla ner till centrum (2 km) för att möta upp mamma som va på styrelsemöte. Hon va lite sen så passade på att kolla på herrarna när dom spelade träningsmatch. Så underbart att få se handbollsmatcher igen! Som jag längtar tills säsongen sätts igång:-D
Nu ligger jag på spikmattan redo att sova. Planen var att jag skulle somna tidigt men det blev som vanligt annat som kom emellan...






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0