En bra dag!

Vaknade du också av ovädret inatt? Som tur var så vaknade jag vid 05.00 och lyckades somna igen vid 05.15 typ så va inte vaken så länge;-) 
Startade dagen med Rehab på gym vilket gick helt ok! Har dom senaste typ 3 veckorna haft jätte ont i ryggen... Så pass ont att jag tagit snärtstillande. Och det ska ni veta, är inget jag gör ofta, det ska mycket till innan jag stoppar i mig något! Det är konstigt tycker jag för jag sköter rehab och annan träning bra, lyssnar på kroppen och försöker sköta mig...:-( önskar att det gav mer resultat. Känner även att jag gått tillbaka i styrka, märks på rehabben. Frustrerande!

Aja, åter till min dag:-)
C8 gick bra idag:-) Nu börjar man lära känna barnen så pass att man vet vart man har alla, lagom tills att man ska sluta för veckan;-) så det blir bara roligare!
Idag hade vi Hanisch från Hammarby så lärde mig en del om skott som tränare:-) kul!
Efter jobbet åkte jag direkt till Alby för lite träning. Det blev långa intervaller i skidbacken, svin jobbigt! Kämpade mig igenom 5 st intervaller. Eller ja, intervaller kanske man inte ska kalla det, sprang ju inte så fort haha!:-P Men det sög rejält i benen. Bilderna som är tagna av mamma är alltså efter halva backen. Hon står alltså i mitten;-)
Avslutade kvällen med lite olika saker, bland annat gav min snälla mamma mig massage, så nu har jag lite mindre ont så hoppas det går ännu lättare att somna nu. Har så klart spikmattan också!;-)
Godnatt!











Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0