En kväll med en fantastisk tjej!

Har inte haft ork,lust eller tid att blogga och orkar inte blogga om dagen. Men vill berätta om min kväll. Jag har nämligen spenderat den med en fantastisk person! Jessica! En av mina närmsta och bästa vänner! Vi lärde känna varandra för några år sedan när vi spelade tillsammans i Nacka. Visst, vi umgås inte så ofta just nu för hon jobbar som soldat (vilket är väldigt coolt!!) och jag har skolan och handbollen. Trotts detta är hon en av mina närmsta kompisar, hon är en riktig vän och helt fantastisk!
Det är lite kul för när jag tog studenten för över 1 år sedan ritade hon en teckning på oss två på min whiteboard tavla och den är fortfarande kvar! Visst är den fin!
Så min kväll har varit underbar! Först åt vi middag på Fotöljen vid Slussen och sen gick vi till Gullmars. Det var helt perfekt!
Tack för att du finns Jessica!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0