Ett sjukt bra PT pass!

Dag 1 på C8 gick bra men kunde gått bättre;-) svårt att sätta upp regler för barnen då det inte finns någon riktig struktur från "dom högsta hönsen" men samtidigt kan det vara bra för då får jag öva på sånt;-)
Barnen är snälla och lite busiga men det gillar jag;-) idag körde vi 2 handbollspass och ett lära känna varandra lekar. Sen skulle vi ha fysat men var så himla varmt så vi valde att bada istället. En helt ok första dag!

Sen efter gick jag en stund i forum innan jag åkte hem och bytte om för att åka ner till ute gymmet ochköra ett PT pass med Chille (en av mina 01:or) hon var FANTASISKT DUKTIG! och det blev ett riktigt bra pass! Jag körde också fast utan vikter när hon vilade så det var skönt! En riktigt bra kväll blev det:-D
Nu ska jag sova, tänkte gå och lägga mig redan vid 22 men som vanligt kom saker ivägen;-) 
Godnatt!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0