Gårdagen

Alltså igår var den bästa kvällen på länge! Jag var på grönan med Niklasson, Sonja, Ekan, VT och Linnea. Det var så sjukt kul!
Vi körde en 5- kamp eller vi var sex stycken så alla fick välja en gren var. Vem tror ni vann? JAG SÅKLART! Vann föra året också så behöll min tron!:-D Haha! Det var ritkigt kul! 
När vi skulle gå därifrån för att åka till vapiano så gick vi förbi ett stånd där man ska kasta ner blåtburkar som står i en pyramid. Man har två kast på sig och alla måste ner. Förra året så stod vi där as länge innan någon lyckades så vi tänkte att vi testar i år igen. Första gången jag körde totalmissade jag! Var inte ens nära. Jag gav upp och började gå men Sonja övertalade mig att köra en gång till. Och vad tror ni händer, på första får jag in värsta träffen och alla åker ner! Helt sjukt! Haha! Sonja som kört innan mig hade en kvar och den tog jag ner på mitt andra kasst så både jag och sonja fick ett godsedjur. Helt sjukt! Vi garva så sjukt mycket! Både Sonja och VT låg ner på backen för att dom skrattade så mycket haha! Får gåshud och glädjerusch av att änka på det haha! AMAZING! 
 
När vi skulle åka hem så tog jag tuben från slussen och dom tog bussen. När jag kom till Gullmars så fick jag vänta 15 min på "fel buss" den som bara går halvägs hem till mig eller 35 min på min buss. Så jag tog "fel buss" och så gick jag dom sista 2 km hem. Faktiskt väldigt skönt:-)
 
Hela kvällen var helt underbar! Jag ler så fort jag tänker på den! UNDERBART!
 
 
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0