Hemma i Tyresö igen

Nu är jag hemma i Tyresö igen. Super skönt men samtidigt väldigt tråkigt att lämna Bibbi. Jag vet att hon tycker att det är så kul när jag är där och nu när jag åkt så blir hon ensam igen... Bibbi har en hel del vänninor hon umgås med så det är inte så att hon inte är social. Bara det att när jag är där får hon umgänge dygnet runt men inte nu. Så känns taskigt på något vis:-( samtidigt vet jag att hon klarar sig:-)
Orkar inte skriva så mycket mer... Är trött med huvudvärk och extremt ont i ryggen... Ska bli skönt med en sovmorgon imorgon, klockan ringer inte förrän 10:-D



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0