Tauff- det nya konceptet

Haft så mycket att tänka på dom senaste dagarna så energin har gått till det. Så därför inget bloggande.
Men nu fick jag lust igen!
Nu på kvällen har jag varit i rolandshovsparken i stan och tränat tauff. Det är nytt träningskoncept framtaget ur brottar och kampsporter. Det finns lite olika typer av tauff, idag var det ett pass som heter tauff force där det var mest styrka och lite uthållighet.
Grunden är att man jobbar hela tiden med sin kroppsvikt. Först kör man en övning 2&2 och sen en annan övning själv. Och så rullar man så. Jobbigt och roligt!
Eftersom konceptet är nytt så har dom prova på pass gratis nu i två veckor. Blir ni sugna på att gå så kolla in deras instagram tauff_training eller deras hemsida!
Kul att träffa min fd klasskompis Felicia som jag var där med:-D
Nu mat!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0