Träningsläger dag 1

Haft en underbar Handbollsdag idag! En sådan dag där man är så himla glad över att vara tränare! En sådan dag som fyller på energifrådet!:-D helt underbart!

Idag har vi kört två handbollspass och ett fyspass med 01:orna. En del av fysen gjordes dessutom ute i spöregn!
Tjejerna har stundtals hatat mig för allt jobbigt men dom har bitit i det sura äpplet och presterat riktigt bra idag!:-D Jag är stolt! Och imponerad!
Dom var slitna när dom åkte hem idag och jag räknar med stela tjejer imorgon;-)

Sen hade vi kräftskiva på gården nu på kvällen:-) super mysigt! Dom är så trevliga!
Däremot är jag helt slut nu så dags att sova! Imorgon uppstigning 07.00 för löpning, träningslägret startar 09.30 imorgon, tjejerna fick lite sovmorgon(Y)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0