Träningsläger uppstart

Efter en väldigt seg bilresa hem från Bollnäs där jag satt fast i köer i Sthlm i över en timme så kom jag äntligen hem och direkt till handbollshallen så klart!:-D
Vill först bara tacka Matilda och Anton för dessa underbara dagar! Nu är jag fyld med energi igen! Ni är två fantastiska människor!

Tillbaka till dagen;-)
Startade med rehab innan frukost medan Matilda körde styrka. Sen hem och äta lite. Sen fick vi finbesök av Ester och medan Klara var hos doktorn och Matilda på möte så var jag barnvakt åt Ester. Super mysigt!
Sen avslutade jag Bollnäs vistelsen med att vara med på Matildas spinning Xpress. Super jobbigt men riktigt skönt!

Väl hemma i Slottshallen var det uppstart för helgens träningsläger. Hela klubben kör alltid en gemensam uppstart med mini- matcher och samarbetsövnigar. Riktigt roligt!

Nu ska jag sova och ladda upp för en heldag med handboll imorgon!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0