Borta bra men hemma bäst

Alltså jag tycker det är riktigt roligt att vara bortrest. Det är kul att komma bort och bryta vardagen men just idag var det extra skönt att komma hem!:-) tror det kan ha varit för att tiden innan jul har varit väldigt stressig med mycket handboll, saker har inte riktigt gott som jag velat, ja ni vet;-) och att åka bort på det har känts kul såklart men även lite mer stress... Så trotts en rolig vistelse i Strömsholm är det nu skönt att ligga i min säng! Extra skönt också för att jag körde ett riktigt bra Rehab pass nu på kvällen! 1 mil cykling och rehab med bra fokus. Länge sen fokusen var så bra på ett rehab pass och skönt att få röra på sig ordentligt!:-D
Avslutade kvällen framför TV med Sandra och Mamma men nu ska jag sova. Bjuder på några härliga bilder med löparbyxorna jag köpte på XXL, snygga eller hur!





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0