En slapp lördag!

Träningen igår (utbildningskvällen) gick bra! Kul att se grabbar som brinner för sporten!:-)
Idag har jag haft en väldigt slapp dag! Tog sovmorgon utan att ställa klockan så vaknade inte förrän 10, en lugn morgon utan träning. Sen blev det 90 min promenad med mamma och vovve i skogen runt gammelstöm. Supermysigt då jag och mamma sällan hinner umgås och framförallt inte hinner ta långa promenader tillsammans. Under eftermiddagen blev det Herrmatch Tyresö mot Warta. Tyresö vann efter mycket om och men med 33-29.
Under kvällen blev det rehab och sen ännu mer slapp. Så nu är jag redo för morgondagen och sedan en ny hektisk period;-)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0