Glad lucia!

Lite sent ute men glad lucia allihopa!:-)
I fredags hade vi lucia firande på skolan! 07.00 var jag i simhallen för att se luciatåget som var super fint! Dom var riktigt duktiga och sen fackelsimmet som också va coolt, har aldrig sett det förrut;-) 
Efter det var det dags för GIH simbarre, det vill säga en simtävling mellan klasserna. Kvalheatet var att man skulle simma så många meter man kunde på 8 min. I min klass var det våra 3 elitsimmare, 2 föredetta simmare och så 3 st som gillar att simma (mig inräknat). Därför blev det inte många meter var men det va svin kul!:-D och jobbigt!;-) vi tog oss enkelt till final och vann sedan den överlägset! Riktigt roligt!:-D
Efter barren var det juldanser i idrottshallen, svetten rann och kinderna värkte av allt skratt, så roligt va det!
En riktigt bra luciadag!










Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0