Tenta och stadslag

Idag hade jag omtenta i anatomin, den här gången lurades dom igen och nu var det nästan bara muskler och skelett... Fast dom sa att det skulle vara liknande den förra! Så dåligt... Men kändes bra så jag tror jag klarar den!:-)

Sen efter gym och lite plugg så åkte jag till Farstahallen för att ha utbildningskväll. Denna gång med klubbarna Lidingö, Skogås, switihod och Hammarby. Riktigt roligt för killarna va sköna!:-D dessutom börjar jag bli tryggare i min roll och vågar då bjuda mer på mig själv!
Avslutade dagen på ett riktigt bra sätt! Sverige mot Kroatien i Handbolls EM damer, en fartfylld match med många fina individuella prestationer. Dock en hel del slarv men Sverige vann tillslut! Skönt!:-D riktigt kul också att vi fått en kvinnlig förbundskapten! Det ger sporten ett lyft inom moralen tycker jag!
Aja, nu ska jag sova, godnatt!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0