Dagen

Idag har det varit en härlig dag på praktiken!:-)
Först var jag med på två konsultationer med Linda, sen körde jag ett tufft ryggpass med fokus på övre rygg för jag måste förbättra min hållning och få bak axlarna:-)
Sen var det två pass med kunder innan Kevin (lindas son på 9 år) kom och jag fick träna honom:-) han är full med energi så det va riktigt roligt idag också! Fick skjuts hem av hans pappa Magnus så fick följa med och kolla lite på Kevins tennis träning! Väldigt intressant att se hur dom tränar! Tror jag har en bransch som fystränare där;-) dom är väldigt duktiga på sin sak och jag blev förvånad över hur duktiga dom är på tennis trotts sin unga ålder! Däremot såg jag brister i deras fysik som kommer ge dom skador. Men dom va riktigt duktiga på tennis!
Nu har jag varit hemma i drygt 1 timme och ska åka iväg till handbollen strax. Ska bara byta om och vänta på mamma som kommer med celcius;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0