Helgen

Har haft fullt upp hela helgen och därför inte orkat blogga på helgen... Så här kommer en sammanfattning:-)
LÖRDAG: Matcherna med 01 gick fantastiskt bra! Vi vann över Skuru med 15-10! Helt fantastiskt! Vi har inte vunnit över dom på hela säsongen! Vi spelade riktigt dåligt i första halvlek bakåt men vände det och var riktigt duktiga i andra! Mot Bolton förlorade vi med 1 boll! Också riktigt bra med tanke på att vi brukar förlora med betydligt mer! Surt för vi hade matchen men tappade den i slutet. Men jag är nöjd i alla fall:-)
Mellan matcherna hann jag till centrum för att fika med pappa, hem och plugga och en sväng förbi Tyresöhallen för att träffa lite folk och kolla en snabbis på herrarnas match och sen tillbaka till slottshallen för att coacha. Sen tillbaka till Tyresöhallen för att träffa mer folk och kolla damernas match. Efter den var det tränarmöte:-) helt slut när jag kom hem!

SÖNDAG: Startade dagen med Skurus bollskola 10-13. Sen direkt till affären för att handla frukt, glas och mums- mums till spelarmötet vi hade idag. Spelarna kom 15.00 till fritidsgården och innan dess så fick jag stressa för att hinna fixa allt:-) Ett lyckat möte med spelarna i alla fall! Kul!
Nu är jag tillbaka på Lillsved och redo att sova! Tog en vilohelg för att kroppen känts väldigt sliten. Äntligen tillbaka till spikmattan! Underbart!
Imorgon börjar vi om med träning! Rehab står på schemat och kanske lite styrka om jag hinner:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0