I Did It!

Vid 13.15 höll jag mitt gympa pass! Det var kul att stå i mitten och leda!:-D Tyvärr är jag lite missnöjd för jag tappade bort mig och fick improvisera en del i början... Men fick mycket beröm av klasskamraterna. Framförallt för min energi som smittade av sig och för mig betyder det mycket! Skönt att ha det gjort! Nu hoppas jag att jag blir godkänd! Nu är det bara pappersarbetet kvar haha!
Är i alla fall sjukt stolt över mig själv att jag lyckats med detta!:-D
Har precis packat ihop allt och ska snart gå ner till middagen för att äta lite snabbt. Sen vidare till handbollen och Tyresö:-)




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0