Omotiverad och helt slut!

Idag har jag varit helt omotiverad vad gäller träning! Rehab gick inte alls bra. Och hittade ingen motivation för gymmet för jag är alldeles för stressad för det! Så blev att träna på gympan 90 min, redovisning imorgon!
Bosön var här idag också! Riktigt kul! Vi mötte dom i innebandy, fotboll och Volleyboll. Bosön vann i innebandy och fotboll men volleybollen var det ända som räknades och den vann vi stort!:-D Det var jätte kul att lära känna dom! Hann bara vara med fram till lunch för sen var jag tvungen att åka till sjukgymnasten. Men hann prata med en del iaf!:-) En av dom liftade med mig till jordbro så honom han jag ju prata en del med, eller lyssna på i alla fall haha!:P Hann med ett PT möte också, det va kul att få köra träning med honom!
Men nu måste jag sova! Haft en jätte härlig kväll med massor av skratt här i RV och en del från Getthot. Det behövdes!
Godnatt:-)













Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0