Praktikdag 2!

Idag har jag ju varit med Linda på PT konsulterna. Hon är sjukt duktig! Och jag har lärt mig ENORMT mycket bara på 4 timmar med henne idag!
Fick följa henne med två kunder och sen hjälpa till lite med kontorsarbete:-) 
Det har varit lite långtråkigt då jag inte varit så aktiv fysiskt men har som sagt lärt mig mycket!
Efter "jobbet" åkte jag till handbollsträningen. Det var inte alls så kul idag... Kvalitén på de flesta i laget var för låg. Men skönt att få kasta lite!

Dock har jag ätit alldeles för lite idag! Så för att hjälpa kroppen att återhämta sig så försökte jag äta så mycket som möjligt till middag för att komma upp i energibalans men lyckades inte. Lyckades bara få typ en socker dipp, har hört att man får det när man äter mycket på en gång för kroppen skickar ut så himla mycket insulin på en gång, ligger i sängen utan någon energi i kroppen och kan inte sluta skaka... Vilket gör att det tar ett tag att skriva detta inlägg;-) men ska ju ändå sova nu så det gör inget.
Imorgon är det detta som gäller:
05.45- uppstigning
06.00- morgonpromenad med mamma och Ayla
08.00- Träffa min PT kund (här i Tyresö)
09.00- Åka till Farsta
Ca 10.00- simma med Bella
12.00- praktik
20.00- slut på praktik, troligtvis gym

Mycket att göra imorgon och en lång dag. Så ska sova nu.
Godnatt!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0