Summering

Står på crosstrainern i gymmet och det är sååååå tråkigt! Därför tänkte jag passa på att blogga lite så får jag tiden att gå. Stått på den här i 16 min och har 30 kvar!
Här kommer en sammanfattning av dagarna:
Onsdag- HPB hela dagen vilket var riktigt tråkigt! Började dagen med spinning vilket var jobbigt men roligt. Hann med att köra ett kettelbell pass som Elin höll. Har aldrig gjort det så det va skoj att testa! Sen hann jag med massor av rehab och avslutade kvällen med en promenad med Matilda.

Torsdag- startade dagen med styrka på gymmet. Sen var det HPB hela dagen. Hann med ett löppass efter skolan på 4 km vilket gick sådär. Kroppen var seg! Sen iväg till Tyresö för träning. Det gick bra! Spelarna var lite sega men dom va duktigt! Jag och Matilda passade på att sola lite solarium också, super skönt!

Fredag- Startade dagen med simning med Matilda och Stefan. Sista nu innan vi går på praktik i tre veckor. Det gick bra prestationsmässigt men jag kände mig seg. Simmade 1.2 km på 35 min så det är jag nöjd över:-)
I skolan hade vi PT, skidfys och storforum. Skidfysen var riktigt rolig! Det va lite kondition, styrka och framförallt upplopp på plintar som stod på tjockmattor så att det blev instabilt. Jätte kul!:-D
På storforum hade vi kramkalas eftersom att det var alla hjärtansdag:-) Jätte mysigt eftersom att alla i HC åker ut på praktik i tre veckor så vi kommer inte träffas.
Avslutade kvällen med soffmys med Anna och Amanda, super mys!

Nu har jag bara 18 min kvar på crosstrainern, heja, heja!





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0