2013

Här kommer en liten samanfattning av 2013:-)
2013 har varit ett underbart år på många sätt! Det har varit ett år med utmaningar och väldigt mycket glädje!:-D Här följer en rad med bilder på stunder som har varit speciella det här året, sådant jag kommer minnas länge och de flesta sakerna med ett stort leende på läpprna! Jag ser fram emot 2014 och hoppas det blir lika underbart som 2013:-D
 
Januari:
kOPPARCUPEN
 
Februari

JSM steg 3
 
 
Firade 1- årsdag som ryggskadad
 
Mars

Blev nominerad som bästa unga ledare i Tyresö (vann  inte)
 
Värmland med mamma och syrran
 
JSM steg 4
 
01.orna fick se mig spela för första gången
 
April

Nacka vann slutspelet och blev bäst i stockholm
 
 
Mormor gick bort
 
Skickade in ansökan till Lillsved
 
Genomförde mitt projetarbete Påsklov 135
 
Vann serien med 01.orna
 
Steg 5 och Tog JSM silver!
 
Bohus cup
 
Maj

Begravning av Mormor
 
GymnasieSM med rugbyn
 
Järnvägen cup
 
Juni

Jag blev antagen till Lillsved!
 
Jag tog studenten!
 
 Eken cup
 
Fia camp
 
Jag slutade spela handboll...
 
 
Juli

Tre underbara veckor på SSC
 
Hälsade på bästa Anna i karlstad
 
 
Agusti

C8 camp
 
Började på Lillsved
 
September

Hajk med skolan
 
Ica Maxi cup
 
Oktober

NBC steg 1
 
Kick- off på skolan
 
Jag vann stickans stependium:-)
 
November
 
Hälsade på Norrlandorrland
 
Hellton cup
 
Började spela handboll igen
 
Övrigt
 
Har varit på MÅNGA studentskivor
 
Många studentmottagningar
 
Spelat och coachat många matcher
 
Umgåtts en hel del med mina underbara kompisar
 
Fått vänner för livet!
 
Tränat en HEL DEL!
 
Upplevt MÅNGA fantastiska stunder på Lillsved!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0