Bli Felicias PT kund!

Min vän och klasskompis Felicia söker nu en PT kund från vecka 5 och 15 veckor framåt. Hon är en härlig person som är väldigt kunnig! Personen som väljer henne kommer få en härlig resa!

Här är hennes annons:

Det är precis nytt år och många där ute svor troligtvis ett högt, härligt löfte i tisdagsnatt... 
Så när det nu ändå är nytt år- varför inte passa på att ta chansen till förändringen just du vill göra? Som du kanske skjutit på allt för länge... Handlar det möjligtvis om hälsa?
Bra.

Jag heter Felicia och pluggar nu till hälsocoach, personlig tränare och gruppträningsinstruktör på Lillsveds idrottsfolkhögskola och kanske är det just dig jag letar efter. Jag söker en person som under tre månader vill jobba med sin kost, träning och hälsa som helhet. Någon som vill byta vanor, hitta nya rutiner, känna sig lite starkare- ja vad ditt mål är. Låter det lockande?
Ännu bättre. 

Skicka ett mail till mig och berätta lite om dig själv så tar vi det därifrån. Har du andra frågor eller funderingar? Finns både på Facebook, telefon och mail. 

Felicia Stålhand
[email protected]
0761 06 85 01

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0