Dagen!

Idag har det varit en väldigt bra dag! Började med gymmet där det gick riktigt dåligt! Helt omotiverad! Hoppas jag får ny rehab imorgon!:-)
I skolan har vi haft en lektion, träningslära. Sen har vi haft massage- fot och framsida ben och gympa. Slutade vid 14.30 så hann springa 4 km idag också! Är väldigt nöjd! 4 km i snö i skogen på 22 min:-D väldigt bra med tanke på att jag inte springit på länge! Ryggen höll inte så bra under löpningen men jag bet ihop och ignorerade. Tror jag måste göra så om jag ska komma vidare men vi får se imorgon när jag ska till sjukgymnasten igen!;-)
Sen va det så klart träning i Tyresö och den gick helg ok! Det var lite okoncentrerat men dom genomförde övningarna bra!:-)
Avslutade måndagen med PW med Matilda som vanligt! 6 km på 50 min så det va också bra i all blåst! 
Nu ska jag sova, simning imorgon- taga!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0