Dagen!

Idag började jag dagen med simning som vanligt på tisdagar! Bara det att Nacka va stängt så vi fick åka till näckenbadet i Saltsjöbaden och hann bara simma 20 min... Men väldigt lite folk i saltis så det va skönt!:-)

Sen hade vi Push med Viktor och Sappi och har haft väldigt ont i ryggen idag så klarade inte av att köra så hårt... 
Hann förbi sjukgymnasten också, inte så roliga resultat... Rickard sa att den andra läkaren som sagt att min rygg var bra ville nog vara snäll och positiv för tydligen så visar röntgen 3-5 små diskbrock och att min T-12 är förskjuten... Förhoppningsvis går detta att fixa med behandling som drar ut ryggen och rehab! Ska träffa Rickard två gånger i veckan för behandling så hoppas det hjälper:-) fick tyvärr ingen ny rehab men ska få det nästa vecka! Det va ganska deppigt att få detta besked av Rickard för jag hade hoppats på att jag kommit en bit... Samtidigt som att det är skönt att få veta vad som orsakar smärtan! 
Jag avslutade kvällen med handboll. Gick bra en stund men sen tog smärtan över och ryggraden orkade inte hålla mig upprätt när jag hoppade och landade och så där så fick avbryta träningen och öva på knorrar med mera:-)
Nu måste jag sova, ledsen för lite hackigt inlägg men orkar inte blogga;-)
Godnatt!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0