En rolig dag!

Idag hade vi TRX två block! Hur kul som helst! Vi övade in teknik i massor av övningar och avslutade med ett liknande Tabata pass helkropp på 20 min. Hur jobbigt som helst! Är fortfarande helt slut i kroppen och framförallt benen haha!
Efter skolan övade jag lite gympa innan det va dags att åka till Tyresö och hålla träning. Det gick inte så jätte bra idag. Fokuset va inte så bra och passningarna satt inte så bra... Men dom hade kul iaf! Det är också viktigt ibland;-)
Avslutade kvällen med 6 km promenad med Matilda! Hade mycket kläder på mig så frös inte så det va ett skönt avslut! 
Nu ska jag sova för imorgon är det simning igen! På't igen bara!:-D









Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0