En underbar dag med Emma!

Haft en helt underbar dag i stan med Emma! Vi tog en fika på kaffekoppen i gamla stan och sen en promenad runt i stan, har inte så bra koll på vart haha! 
Emma är en underbar person och hon gav mig mycket glädje idag så nu har jag fått nya krafter!:-D
Tyvärr dog min telefon mitt i allt så vissa bilder har Emma på sin mobil så jag lägger upp dom sen:-)
Imorgon är det uppstigning 07.00 för jag ska åka med Nacka på borta match i Eskilstuna:-) får tyvärr inte spela men ska följa med ändå, dels för att det va så länge sen jag va iväg på match och för att det är lärorikt att kolla på handboll!
Har dock fått den "roliga" uppgiften att filma matchen... Men det ska jag nog klara;-)
Avslutade denna fantastiska dag med filmmys i soffan med mamma. Klockan är alldeles för mycket nu så måste sova!
Hörs imorgon:-)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0