Freeeeedag!

Idag är det äntligen fredag! Varit en väldigt lång och intensiv vecka här på Lillsved! Har längtat efter helg!
Idag simmade vi som vanligt på morgonen och det gick helt ok!:-) efter det var det Push med Tobbe och Crippe och det va ett sjukt bra pass! Riktigt roligt! Dagen fortsatte med PT lektion, TTF och lite teknik i kettelbell med Elin. Sen kom min PT kund Marcus hit och vi hade ett första samlat och tester:-) det gick riktigt bra och han var riktigt duktig!:-D han kommer bli en utmaning på så sätt att jag måste lyckas utmana honom med hård träning!
Sen blev det lite rehab och kondition innan jag bosatte mig i soffan med Amanda för resten av kvällen, super skönt! Behövde verkligen det!:-) Ligger redan i sängen trotts att det är fredag. Ska ligga och läsa lite innan jag släcker men skönt att få koppla av hela kvällen! Imorgon blir det mycket träning med mitt gympa pass för ska hålla det på torsdag... Ska få till lite gym också;-)
Ha en bra fortsatt fredag!





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0