Gårdagen

Orkade inte blogga igår...
Igår va en intensiv men rolig dag! Handbollsfestivalen med P05/06 va stressig men väldigt rolig! 
Att döma var också kul! Flera år ses sist men jag kände att mini plan var inga problem;-) Svårt att se bland alla fötter och så ibland bara haha!
Jag va i den handbollshallen mellan 08.15-15.00 innan jag åkte vidare till Tyresöhallen där mammas gäng A- flickorna spelare USM denna helg! Dom vann båda sina matcher igår och var väldigt duktiga:-D Kul och se hur mycket klubben har engagerat sig för detta! Vi hade värsta klacken med flaggor, trummor och allt! Coolt! Tror det lyfte tjejerna en del:-)
Efter detta åkte jag till gymmet och körde ett väldigt bra helkroppspass! Testade att höja på marklyften med 5 kg men det ville ryggen inte gå med på... Men annars var det ett riktigt skönt pass!:-D








Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0